Gwiazdy show biznesu i przedsiębiorcy ponownie połączyli siły, aby tym razem spełnić marzenia dzieci

MAJA ZDROJEWSKA PAŹDZIERNIK 2018

Marzenia same się nie spełniają. Marzenia trzeba spełniać – te piękne słowa padły podczas uroczystej gali charytatywnej 17.10.2018 roku w Hotelu Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw, wieńczącej II edycję kampanii społecznej #ProjektPomagam, która powstała z inicjatywy portalu Business & Prestige, w tym roku na rzecz Fundacji „Mam Marzenie”. Galę poprowadził Conrado Moreno, a uświetnił ją swoim występem Buslav. Podczas wydarzenia odbyła się debata o społecznej odpowiedzialności oraz aukcja, z której zebrano blisko 60 tys. zł na spełnianie marzeń małych marzycieli. A to dopiero początek…

Projekt Pomagam

 

To już II edycja akcji #ProjektPomagam. Tym razem na planie spotkało się 25 uznanych osób z biznesu i show-biznesu, które połączyły się w spocie kampanii społecznej pod hasłem „Wywołujemy dziecięce uśmiechy” oraz w sesji fotograficznej, której efekty w postaci pięknych zdjęć zawarte są w Prestige Plannerze. Dochód z jego sprzedaży przeznaczony jest na rzecz spełniania dziecięcych marzeń.

Już po raz drugi ten niezwykły projekt stworzyły osoby i firmy, dla których pomoc potrzebującym stanowi wartość samą w sobie i które wiedzą, jak ważna jest rola odpowiedzialnego biznesu w dzisiejszym społeczeństwie.

Spełnianie marzeń to najpiękniejszy dar, jaki możemy ofiarować małym marzycielom – powiedziała Magdalena Koźmala, redaktor naczelna portalu Business & Prestige i pomysłodawczyni projektu. – Niezmiernie się cieszę, że po raz drugi udało się nam zaprosić wpływowe osoby o pięknych sercach, dzięki którym na twarzach dzieci, które marzą o powrocie do zdrowia, ponownie zagości uśmiech. Takie chwile sprawiają, że nasza praca zawodowa ma jeszcze głębszy sens. Dzięki wspaniałym gościom, tylko podczas gali udało nam się zebrać blisko 70 tys. zł (z aukcji i sprzedaży Plannerów). A jeszcze przed samą galą wyczerpał nam się pierwszy nakład Plannerów, na kwotę opiewającą na 80 tys. To już środki, dzięki którym spełnimy niejedno dziecięce marzenie –dodała Magdalena Koźmala.

Dodatkowo na portalu PolakPotrafi.pl została uruchomiona zbiórka „Projekt Pomagam”, gdzie każdy może dołożyć swoją cegiełkę w zamian za wyjątkowe nagrody od gwiazd i partnerów akcji oraz zaplanować swoje spełnianie marzeń poprzez kupno Prestige Plannera. Dochód zostanie przeznaczony na spełnianie marzeń chorych dzieci.

Podczas gali odbyła się również debata CSR z udziałem przedstawicieli świata biznesu i show-biznesu, którą poprowadził wybitny ekspert w tej dziedzinie – prof. dr hab. Bolesław Rok z Akademii Leona Koźmińskiego. Paneliści podkreślili jak ważne jest łączenie sił biznesu i show-biznesu dla efektów działań społecznych oraz w jaki sposób można zmotywować społeczeństwo do jeszcze większej odpowiedzialności społecznej.

Z ramienia Fundacji udział w debacie wzięły:

  • Karolina Adamska – Prezes Fundacji Mam Marzenie,
  • Małgorzata Kożuchowska – aktorka i ambasadorka Fundacji Mam Marzenie.

Z ramienia biznesu uczestnikami debaty byli:

  • Violetta Ratajczak – Dyrektor Sprzedaży na Europę centralną i wschodnią, Vilmorin Garden, Pełnomocniczka Kongresu Kobiet Poznań, uczestniczka I edycji #ProjektPomagam oraz stały partner fundacji Akogo? Ewy Błaszczyk,
  • Wilhelm Różewski – Marketing Communications Manager Volvo Group Trucks Sales Baltic Sea Market,
  • Artur Nowak-Gocławski, prezes ANG Spółdzielnia, wybitny społecznik, twórca projektu nienieodpowiedzialni.pl i bardzo aktywny członek Koalicji Prezesi-Wolontariusze.

Twarzami tegorocznej edycji projektu zostali:

  • Małgorzata Kożuchowska – aktorka, ambasadorka Fundacji Mam Marzenie,
  • Anna Dereszowska – aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna, wokalistka,
  • Katarzyna Bonda – pisarka, autorka powieści kryminalnych,
  • Joanna Jędrzejczyk – mistrzyni świata MMA,
  • Piotr Stramowski – aktor filmowy i teatralny,
  • Karolina Ferenstein-Kraśko – businesswoman, autorka książki, amazonka, komentatorka sportowa,
  • Michał Żebrowski – aktor, dyrektor Teatru 6.piętro,
  • Paulina Smaszcz-Kurzajewska – mentorka, menedżerka public relations,
  • Anita Sokołowska – aktorka teatralna i telewizyjna,
  • Joanna Jóźwik, lekkoatletka specjalizująca się w biegu na 800 m,
  • Iza Kuna – aktorka filmowa, telewizyjna i teatralna,
  • Joanna Jędrzejczyk – mistrzyni świata MMA,
  • Wojciech Mecwaldowski – aktor filmowy, telewizyjny i teatralny.

Z pomaganiem łączą się finanse, tak więc pomysł, aby połączyć świat biznesu z tak szlachetnym celem, jest wspaniały. Ludzie o dobrych sercach są potrzebni, bo to dzięki nim chore dzieci mogą spełnić swoje te mniejsze marzenia – gdyż wiadomo – największym jest powrót do zdrowia – mówiła podczas gali Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka Fundacji Mam Marzenie.

Ze świata biznesu udział w projekcie wzięli:

  • Małgorzata Kulis – Dyrektor Zarządzający Volvo Group Trucks Polska, VP BSM Market,
  • Magdalena Pasik-Zagalska – CEO Lenmar,
  • Agnieszka Kozakiewicz-Pietrzak – Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu Millennium Leasing,
  • Anna Jóźwiak – Dyrektor ds. marketingu Poznańskiego Banku Spółdzielczego,
  • Joanna Wargala – CEO w GPP London LLC, właściciela marki BeReady Concierge Service,
  • Marzena Kulis – Managing Director Johnson & Johnson Medical Devices Central and Eastern Europe,
  • Hadley Dean – CEO EPP, Jacek Bagiński – CFO EPP,
  • Klaudyna Żylińska – Executive Director Willcare Group,
  • Agata Krysiak – Co-Founder Beauty Click, CEO Ammalfi,
  • Grzegorz Wojciechowski – CEO Calacosta Home in the Sun,
  • Dominika Flaczyk – Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Profesja,
  • Karolina Sozańska – CEO Care Medica.

Głównym partnerem projektu został: Volvo Group Trucks Polska

Partnerami projektu zostali:

Johnson & Johnson, Millennium Leasing, Lenmar, EPP, Poznański Bank Spółdzielczy, Willcare Group, Care Medica, aplikacja mobilna beready.com.pl, aplikacja Beauty Click, Calacosta Home in The Sun, Grupa Profesja, Shake Your Head, Pomelo Food Company, Odnowa Klinika Jednego Dnia, Renault Trucks, Teatr Opera Narodowa, Foszer Sawicki, Hotel Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw, polakpotrafi.pl, Brave Agency, San Pelegrino, Brill AV Media, Pin-Up Studio, Piotr Wieliczko, SunFlowers Projects.

Partnerzy medialni:

Puls Biznesu, Golf Channel Polska, Radio Kolor, Akademia Leona Koźmińskiego, Koźmiński Business Hub, Executive Club, Book of Luxury, Damosfera, Gwiazdy Dobroczynności, Sukces Po Poznańsku, Kapitał Polski, sprawnymarketing.pl.

 

Źródło: businessandprestige.pl