Od 26 kwietnia br. rozliczenia Grupy ANG z ekspertami kredytowo-ubezpieczeniowymi zostały wzbogacone o kalkulator wynagrodzeń. Pośrednik finansowy pracuje nad kolejnymi usprawnieniami, w tym automatyzacją rozliczeń z towarzystwami ubezpieczeniowymi oraz z bankami.
Grupa ANG, zgodnie z przyjętą strategią digitalizacji firmy, wdrażając cyfrowe rozwiązania mocno koncentruje się, by odpowiadały one na realne potrzeby współpracujących z firmą ekspertów finansowych. W minionym roku zestaw narzędzi powiększył się im m.in. o porównywarkę gotówkową, komunikacyjną, kredytową. Do dyspozycji ekspertów jest także Multiwniosek.
„Od początku istnienia Grupy ANG za cel obraliśmy sobie tworzenie środowiska pracy skoncentrowanego wokół naszych partnerów i ekspertów. Dlatego regularnie wprowadzamy usprawnienia procesowe i systemowe, które ułatwiają im codzienną pracę. 2022 rok jest w naszej organizacji czasem podnoszenia efektywności procesów i wdrażania nowych narzędzi na linii Grupa ANG – partnerzy i współpracujący z nami eksperci kredytowo-ubezpieczeniowi. Z końcem kwietnia sfinalizowaliśmy proces automatyzacji rozliczeń z ekspertami finansowymi, którzy z nami współpracują. Analogicznie do innych projektów, to wdrożenie było przeprowadzone w ścisłej współpracy z nimi. Przedstawiciele naszej sieci wspólnie definiowali obszary automatyzacji rozliczeń, testowali wdrożone rozwiązania i sugerowali dodatkowe funkcjonalności” – mówi Katarzyna Dmowska, wiceprezeska w Grupie ANG.
Grupa ANG jest jedyną firmą z branży finansowej w Polsce, działającej na zasadach akcjonariatu pracowniczego. A to oznacza konkretne zobowiązanie wobec współpracujących z nią ekspertek i ekspertów kredytowo-ubezpieczeniowych, którzy mają realny wpływ na kierunki rozwoju spółki, jak i na wdrażane przez firmę narzędzia.
„Automatyzacja rozliczeń jest kolejnym z projektów, na który mieliśmy istotny wpływ. To przełomowe udogodnienie, bo przekłada się na wiele korzyści odnoszących się do różnych obszarów. Bez wątpienia najbardziej istotną korzyścią z wdrożonych usprawnień jest łatwiejsze generowanie faktur prowizyjnych. Wprowadzone automatyzacje powodują, że otrzymujemy wynagrodzenie szybciej i unikamy popełniania prostych błędów np. w kwotach faktur. Dodatkowym argumentem jest także aspekt ekologiczny. Proces odbywa się online, więc nie ma potrzeby drukowania dokumentów, ich przesyłania. To oszczędność czasu i pieniędzy” – wyjaśnia Krzysztof Iwan, akcjonariusz Grupy ANG, ekspert kredytowo-ubezpieczeniowy z Łodzi.
Dzięki temu, że Grupa ANG posiada wewnętrzny zespół IT i otwartych na rozwój ekspertów finansowych, może szybko wdrażać oczekiwane przez nich usprawnienia. Tym samym nowe technologie i narzędzia, składające się na tzw. cyfrowe ANG są sukcesywnie rozwijane.
„W 2021 roku wprowadziliśmy zautomatyzowany proces rozliczania prowizji bankowych 8 banków oraz wdrożyliśmy mechanizm automatyzacji rozliczeń na linii ANG – współpracownicy. Obecnie pracujemy nad automatyzacją rozliczeń z towarzystwami ubezpieczeniowymi i kolejnymi bankami. Dziś udostępnimy naszym partnerom narzędzie wspierające managerów w prowadzeniu rozliczeń z ekspertami. Dzięki automatyzacji i digitalizacji procesów poprawiamy ich jakość między innymi eliminując błędy ludzkie. Przed nami kolejne istotne wdrożenia związane z automatyzacją rozliczeń. Już niedługo udostępnimy naszym ekspertom nową wersję naszej porównywarki hipotecznej” – mówi Wojtek Kamiński, odpowiedzialny za technologie w Grupie ANG.
Serdecznie zapraszamy do udziału w webinarze na temat Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży, który odbędzie się 19 maja br. o godz. 11. Czytaj więcej
Kolejne podwyżki stóp procentowych budzą wiele obaw i pytań. Jednym z nich jest to, dlaczego choć mój kredyt jest podobnej Czytaj więcej
Od października 2021 roku co miesiąc Rada Polityki Pieniężnej podnosi stopy procentowe. Nowa uchwała wchodzi w życie 7 kwietnia br. Czytaj więcej
Czy możemy zabezpieczyć się na wypadek kontuzji albo szkody, którą my lub nasi bliscy wyrządzą innej osobie? Odpowiedź brzmi tak.
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadasz się na używanie plików cookie. Równocześnie informujemy, że Administratorami danych osobowych jest Grupa ANG SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Dziekońskiego 1, 00-728 Warszawa. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych oraz mechanizmie plików cookie znajdą Państwo w Polityce Prywatności
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
Ten plik cookie jest natywny dla aplikacji PHP. Plik cookie służy do przechowywania i identyfikacji unikalnego identyfikatora sesji użytkownika w celu zarządzania sesją użytkownika na stronie internetowej. Plik cookie jest plikiem cookie sesji i jest usuwany po zamknięciu wszystkich okien przeglądarki.
Plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę Paid Membership Pro. Plik cookie służy do zarządzania członkostwami użytkowników.
Plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji, czy użytkownik wyraził zgodę na korzystanie z plików cookie. Nie przechowuje żadnych danych osobowych.
Inne pliki cookie bez kategorii to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze sklasyfikowane w żadnej kategorii.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Ten plik cookie jest ustawiany przez Facebooka w celu dostarczania reklam, gdy są na Facebooku lub platformie cyfrowej obsługiwanej przez reklamy Facebooka.
Plik cookie jest ustawiany przez Facebook, aby wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy oraz mierzyć i ulepszać reklamy. Plik cookie śledzi również zachowanie użytkownika w sieci na stronach, które mają Facebooka pixel lub wtyczkę społecznościową Facebooka.
Ten plik Cookie używany jest przez Google DoubleClick i przechowuje informacje o tym, w jaki sposób użytkownik korzysta z witryny oraz wszelkie inne reklamy przed odwiedzeniem witryny. Służy do prezentowania użytkownikom reklam, które są dla nich odpowiednie zgodnie z profilem użytkownika.
Ten plik cookie jest ustawiany przez doubleclick.net. Celem pliku cookie jest ustalenie, czy przeglądarka użytkownika obsługuje pliki cookie.
Ten plik cookie jest ustawiany przez YouTube. Służy do śledzenia informacji o osadzonych filmach z YouTube na stronie internetowej.
Te pliki cookie są ustawiane przez YouTube i służą do śledzenia wyświetleń osadzonych filmów.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Ten plik cookie jest instalowany przez Google Analytics. Plik cookie służy do obliczania danych dotyczących odwiedzających, sesji, kampanii i śledzenia wykorzystania witryny na potrzeby raportu analitycznego witryny. Pliki cookie przechowują informacje anonimowo i przypisują losowo wygenerowany numer w celu identyfikacji unikalnych użytkowników.
Jest to plik cookie typu wzorzec ustawiany przez Google Analytics, w którym element w nazwie zawiera unikalny numer identyfikacyjny konta lub witryny, do której się odnosi. Jest to odmiana pliku cookie _gat, który służy do ograniczania ilości danych rejestrowanych przez Google w witrynach o dużym natężeniu ruchu.
Ten plik cookie jest instalowany przez Google Analytics. Plik cookie służy do przechowywania informacji o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony internetowej i pomaga w tworzeniu raportu analitycznego na temat tego, jak działa strona internetowa. Zebrane dane, w tym liczba odwiedzających, źródło, z którego pochodzą oraz strony odwiedzone w formie anonimowej.
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika odwiedzającym.
Te pliki cookie są instalowane przez Google Universal Analytics w celu ograniczenia liczby żądań w celu ograniczenia gromadzenia danych w witrynach o dużym natężeniu ruchu.