Deweloperzy oraz pośrednicy nieruchomości współpracujący z Grupą ANG zyskują dla swoich klientów dynamiczne narzędzie porównujące oferty kredytów hipotecznych w 12 bankach. To kolejne wdrożenie w ramach Cyfrowego ANG.
Po kolejnym wzroście stóp procentowych, osoby zainteresowane zakupem nieruchomości chcą poznać oferty banków. Dlatego też Grupa ANG wdrożyła nową porównywarkę kredytów hipotecznych dla klientów firm deweloperskich i agencji nieruchomości.
„Ci, którzy planują zakup nieruchomości na kredyt, już na etapie przeglądania stron deweloperów chcą wiedzieć, co jest w stanie zaproponować im bank. Zależy im na rozeznaniu się w sytuacji czy będzie ich stać na konkretne mieszkanie lub dom. To z jednej strony oznacza dokonanie wstępnej analizy wymaganego wkładu własnego. Z drugiej, chodzi o określenie możliwych kosztów dodatkowych czy szacunkowej raty, którą będzie trzeba zapłacić.” – Powiedziała Katarzyna Dmowska, wiceprezeska w Grupie ANG. „Potrzebę klientów zdiagnozowali nasi eksperci kredytowo-ubezpieczeniowi. Szybko odpowiedział na nią nasz wewnętrzny zespół IT. Przygotował porównywarkę kredytów hipotecznych dla klientów firm specjalizujących się w sprzedaży nieruchomości. To kolejny krok na drodze do rozwoju technologii w ramach Cyfrowego ANG”.
Rosnące stopy procentowe w znaczący sposób mogą wpłynąć na spadek zainteresowania ofertą deweloperów. By temu zapobiec szukają oni rozwiązań, które przyciągną uwagę potencjalnego klienta. Jednym z nich bez wątpienia jest zapewnienie dostępu do produktów finansowych, takich jak kredyt hipoteczny.
„Budując porównywarkę kredytową dla klientów firm deweloperskich i pośredników nieruchomości postawiliśmy nie tylko na to, by była ona łatwa do wdrożenia, ale także funkcjonalna. Dzięki niej osoby zainteresowane kupnem mieszkania czy domu mają dostęp do pełnej oferty banków, z którymi współpracuje Grupa ANG. W oparciu o wytyczne klienta w czasie rzeczywistym analizowanych jest kilkadziesiąt ofert. Klient sam może zmodyfikować założenia, np. zmieniając rodzaj oprocentowania ze stałego na zmienne i odwrotnie, ale nie tylko. Może sprawdzić, jak zmieniają się parametry kredytu. Np., gdy wprowadzi różne wysokości wkładu własnego. A to pozwala estymować wysokość przyszłej raty. Nie bez znaczenia jest również to, że poznaje koszty dodatkowe, które mogą stanowić element oferty kredytu hipotecznego w danym banku.” – Powiedział Paweł Krawczyński, menedżer projektów w Grupie ANG odpowiedzialny za wdrożenie narzędzia.
Budowanie i wdrażanie cyfrowych narzędzi, które składają się na Cyfrowe ANG nie byłoby możliwe, gdyby nie zaangażowanie dwóch grup. Pierwszą stanowią ekspertki i eksperci kredytowo-ubezpieczeniowi współpracujący z Grupą ANG. To oni otwarcie mówią o tym, jakich narzędzi potrzebują, by móc docierać do klientów w dynamicznie zmieniających się warunkach rynkowych. (Np. Covid-19, wzrost stóp procentowych). Drugą jest zespół IT, który ściśle z nimi współpracuje.
„W procesie tworzenia narzędzi do pracy, wdrażania automatyzacji czy budowania porównywarek kluczowy jest dialog i słuchanie potrzeb ich odbiorców. Jest to niezbędne, by wdrażane narzędzia były efektywne i realnie wspierały zadania, które wykonują nasi eksperci finansowi. Bez tego też nie jest możliwe, aby budowany przez nas CRM, który stanowi swoiste centrum zarządzania informacjami o klientach i ofertach, wyróżniał się na rynku.” – Powiedział Wojtek Kamiński, odpowiedzialny za technologie w Grupie ANG.”
Wyobraź sobie, że w twoim mieszkaniu doszło do nagłej awarii instalacji elektrycznej i wybuchł pożar. Ty i twoi najbliżsi nie Czytaj więcej
Jeśli kiedykolwiek ubiegałeś się o kredyt hipoteczny, z pewnością spotkałeś się z terminem WIBOR. Wiele osób zdaje sobie sprawę, że Czytaj więcej
W Polsce przebywa wielu obywateli Ukrainy, którzy od dawna pracują w naszym kraju, albo z racji trwającej wojny wiążą z Czytaj więcej
Mieszkanie bez wkładu własnego
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadasz się na używanie plików cookie. Równocześnie informujemy, że Administratorami danych osobowych jest Grupa ANG SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Dziekońskiego 1, 00-728 Warszawa. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych oraz mechanizmie plików cookie znajdą Państwo w Polityce Prywatności
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
Ten plik cookie jest natywny dla aplikacji PHP. Plik cookie służy do przechowywania i identyfikacji unikalnego identyfikatora sesji użytkownika w celu zarządzania sesją użytkownika na stronie internetowej. Plik cookie jest plikiem cookie sesji i jest usuwany po zamknięciu wszystkich okien przeglądarki.
Plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę Paid Membership Pro. Plik cookie służy do zarządzania członkostwami użytkowników.
Plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji, czy użytkownik wyraził zgodę na korzystanie z plików cookie. Nie przechowuje żadnych danych osobowych.
Inne pliki cookie bez kategorii to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze sklasyfikowane w żadnej kategorii.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Ten plik cookie jest ustawiany przez Facebooka w celu dostarczania reklam, gdy są na Facebooku lub platformie cyfrowej obsługiwanej przez reklamy Facebooka.
Plik cookie jest ustawiany przez Facebook, aby wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy oraz mierzyć i ulepszać reklamy. Plik cookie śledzi również zachowanie użytkownika w sieci na stronach, które mają Facebooka pixel lub wtyczkę społecznościową Facebooka.
Ten plik Cookie używany jest przez Google DoubleClick i przechowuje informacje o tym, w jaki sposób użytkownik korzysta z witryny oraz wszelkie inne reklamy przed odwiedzeniem witryny. Służy do prezentowania użytkownikom reklam, które są dla nich odpowiednie zgodnie z profilem użytkownika.
Ten plik cookie jest ustawiany przez doubleclick.net. Celem pliku cookie jest ustalenie, czy przeglądarka użytkownika obsługuje pliki cookie.
Ten plik cookie jest ustawiany przez YouTube. Służy do śledzenia informacji o osadzonych filmach z YouTube na stronie internetowej.
Te pliki cookie są ustawiane przez YouTube i służą do śledzenia wyświetleń osadzonych filmów.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Ten plik cookie jest instalowany przez Google Analytics. Plik cookie służy do obliczania danych dotyczących odwiedzających, sesji, kampanii i śledzenia wykorzystania witryny na potrzeby raportu analitycznego witryny. Pliki cookie przechowują informacje anonimowo i przypisują losowo wygenerowany numer w celu identyfikacji unikalnych użytkowników.
Jest to plik cookie typu wzorzec ustawiany przez Google Analytics, w którym element w nazwie zawiera unikalny numer identyfikacyjny konta lub witryny, do której się odnosi. Jest to odmiana pliku cookie _gat, który służy do ograniczania ilości danych rejestrowanych przez Google w witrynach o dużym natężeniu ruchu.
Ten plik cookie jest instalowany przez Google Analytics. Plik cookie służy do przechowywania informacji o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony internetowej i pomaga w tworzeniu raportu analitycznego na temat tego, jak działa strona internetowa. Zebrane dane, w tym liczba odwiedzających, źródło, z którego pochodzą oraz strony odwiedzone w formie anonimowej.
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika odwiedzającym.
Te pliki cookie są instalowane przez Google Universal Analytics w celu ograniczenia liczby żądań w celu ograniczenia gromadzenia danych w witrynach o dużym natężeniu ruchu.